Magyarország első bulvármentes online férfimagazinja

2020-ban jön a Jeep pick-up

0

Legendás 4×4-es képességek, autentikus formaterv, gazdag Jeep-örökség, a kategória legjobb vontatási és teherbírási értékei, átgondolt funkcionalitás és sokoldalúság. Modern és takarékos erőforrások, illetve számos biztonsági jellemző és intuitív technológia jellemzi az új Jeep Gladiator pick-up-ot.

Jeep® Gladiator

A Jeep formatervezői megtartották az eredeti Wranglerre jellemző hetes tagolású hűtőmaszkot, ám a megnövelt vontatható tömeg miatt szükséges nagyobb teljesítmény megkövetelte, hogy a motor több levegőhöz jusson, így a hűtőmaszk nyílásai szélesebbek lettek. A hűtőmaszk emellett a szokásosnál jobban döntött, mert ez csökkenti a légellenállást.

Jeep® Gladiator
A Gladiator Overland és Rubicon modellekhez rendelhető lesz a LED-es fényszóró és ködlámpa is. Hátulra szintén kérhetők LED-es lámpák, amelyek közrefogják a könnyű rakodást lehetővé tévő széles platóajtót. Az ajtó csillapított mozgású, és három helyzetben reteszelhető. A plató hossza meghaladja a másfél métert, a Gladiator terhelhetősége pedig jóval hét mázsa fölött van. A teljes értékű pótkerék a plató alatt, a hátsó tengely mögött kapott helyet.

Jeep® Gladiator
Szintén a legendás elődökre emlékeztető megoldás az előredönthető szélvédő. A wranglerhez hasonlóan, a gyári bukókereten található a belső visszapillantó tükör, amely lehajtott szélvédő mellett is a helyén marad.

Egyedüliként a platós terepjárók szegmensében a Gladiator rendelhető prémium Sunrider vászontetővel is. A tető kialakítása egyaránt lehetővé teszi a részben vagy teljesen nyitott autózást.

Jeep® Gladiator
A Gladiator Overland és Rubicon változataihoz rendelhető a karosszéria színére fényezett keménytető, míg valamennyi felszereltségi szinthez kérhető a háromrészes, fekete keménytető, mely gyorsan le- és felszerelhető, s része a kézzel elcsúsztatható hátsó ablak is.

A vadonatúj Jeep Gladiator kétféle motorral lesz választható: a piaci bevezetéskor a 3.6 literes Pentastar V6-os benzinessel érkezik, míg a 3.0 literes EcoDiesel V6 2020-tól lesz rendelhető.

Jeep® Gladiator

3.6 literes Pentastar V6

A jól bevált erőforrás teljesítménye 285 lóerő, nyomatéka pedig nem kevesebb, mint 353 Nm. A motor gazdaságosságát szériában adott Stop-Start rendszer (ESS) fokozza. Szintén alapáras felszereltség a hatfokozatú manuális váltó, de rendelhető nyolcfokozatú automatikus egység is. Mi sem bizonyítja jobban ennek a motornak az erényeit, mint az, hogy a vállalat a Pentastar V6 2010-es bevezetése óta 8,6 millió ilyen erőforrást szerelt be különböző modelljeibe.

Jeep® Gladiator

3.0 literes EcoDiesel V6

A 3.0 literes EcoDiesel motor 2020-tól lesz rendelhető a Gladiatorhoz, teljesítménye 260 lóerő, míg nyomatéka 600 Nm lesz. A benzines változathoz hasonlóan a dízelmotor gazdaságosságát is fokozza a széria Stop-Start (ESS) rendszer. Ehhez a motorhoz csak a nyolcfokozatú automatikus váltómű választható, amelynek megerősített belső szerkezete képessé teszi a hatalmas nyomaték átvitelére.

Megosztás

Szóljon hozzá

FIGYELMEZTETÉS! Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek a kiskorúakra káros hatással lehetnek!
Kipróbáltuk a flotta autók emblematikus modelljét a Ford Mondeot. Nézd meg mit tud a megújult csapatjátékos!

» Megnézem «