Magyarország első bulvármentes online férfimagazinja

Beipan folyó hídja

0

A Beipan folyó hídja a Shanghai-t Kunminggal összekötő sínpálya egy szakasza, melyet nemrég fejeztek be, így az utóbbi idők egyik legnagyobb és legkiemelkedőbb projektje lett, amely Kínában lezajlott. Ez az a híd, amely összeköti Kína lakosságának a 90%-át.

Felfüggesztett struktúrában épült meg, a híd maga 721,25 méter hosszú, ebből 445 méter a folyó fölött átívelő szakasz. Ez eddig a leghosszabb ívtávolság a világon, többszörösen megerősített betonelemekből épült- ám a kivitelezés során problémák merültek fel.

Beipan folyó hídja

A tervek szerint ennek a szerkezetnek el kellett volna bírnia 170 ezer köbméternyi betont és 40 ezer tonnányi betonacélt.
Yan Chuanchuan, az építkezés vezetőmérnöke elmondta, hogy a fő ív 827 méter, amely a leghosszabb Kínában.

Beipan folyó hídja

„Teherbírása 130 tonna. Járművek vitték az anyagot a felvonó platformra, majd onnan a felszínre, majd lyukakon át kerül a híd alá, kábeldaru segítségével. Ez az első alkalom, hogy itthon ezt az elosztási technikát alkalmazták.”

Beipan folyó hídja

A hidat aztán megerősítették 750 mm átmérőjű acélcsövekkel, melyekbe C80 típusú betont öntöttek, aztán az egészet C60-asba csomagolták, hogy biztosítsák, elbírja majd a 350 km/órás sebességgel robogó szerelvény súlyát.

Megosztás

Szóljon hozzá

FIGYELMEZTETÉS! Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek a kiskorúakra káros hatással lehetnek!
Kipróbáltuk a flotta autók emblematikus modelljét a Ford Mondeot. Nézd meg mit tud a megújult csapatjátékos!

» Megnézem «