Magyarország első bulvármentes online férfimagazinja

A KTM “tanulómotorja”

0

A KTM RC390R talán már így is a leginkább versenypályára szabott motorkerékpár, amit a kis kapacitású tanuló kategóriából választhatsz. A 40 lóerővel ez egy gyilkos gép, amivel tökéletesíteni lehet a kanyarodást, de kezdő motornak is kiváló.

KTM

KTM RC390R: a teljesen állítható felfüggesztés a legnagyobb újítás, de emellett a hajtóművön is változtattak némileg, és az állítható felső lökhárítónak és a kormánynak köszönhetően egy vadabb ülőhelyzetet értek el.

Most, amikor egyre több versenysorozatot indítanak világszerte ebben a kategóriában, a KTM úgy döntött, hogy még élesebbé teszi ezt a modellt.
A limitált RC390R nagyon hasonlít az RC390-hez, de elöl-hátul teljesen állítható WP felfüggesztéssel érkezik, rövidebb szívócsatornákkal bővült a tápfeszültség, összecsukható CNC-vágott karok és egy új, állítható felső lökhárító és kormánycsap készletet kapott, ami kevésbé fókuszál az utcai kényelemre, és egy vadabb ülőhelyzetet eredményez.
Ötszáz darabot fognak eladni belőle, kereskedelmi ára 8,500 euró lesz.

SSP300 „ready to race” készlet

Ha szeretnéd igazán extrémre venni a figurát, a KTM egy 11,000 eurós Race Kit-et is gyártott, amivel a RC390R-t a World Superbike Supersport 300 kategóriájának követelményeit.

KTM
Az SSP300 a motor több mint 230 felturbózott alkatrészét tartalmazza, többek között egy teljesen titán Akrapovic kipufogórendszer, egy Race ECU, STM quickshifter készlet, új kábelköteg, pótkerekek, egy csomó különböző sebességváltó, egy nagyobb radiátor és egy versenykocsi készlet, amely “könnyű és erős anyagokból” készült.

Megosztás

Szóljon hozzá

FIGYELMEZTETÉS! Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek a kiskorúakra káros hatással lehetnek!
Kipróbáltuk a flotta autók emblematikus modelljét a Ford Mondeot. Nézd meg mit tud a megújult csapatjátékos!

» Megnézem «