fbpx
Magyarország első bulvármentes online férfimagazinja

A Dornier hidroplánja

0

Egy hidroplán által nyújtott szabadság semmi máshoz sem hasonlítható, hiszen azzal nem csak egy kifutópályán, de bármely tavon, folyón vagy a tengeren is landolhatunk, így tényleg nincs olyan pontja a földnek, amit gyorsan és kényelmesen el ne érhetnénk vele. A német Dornier ezért már 100 éve épít hidroplánokat a legújabb modelljük, a Seastart pedig éppen idén kerül gyártásba.

A Seastar fejlesztésébe még az 1980-as években kezdett bele a Dornier, a pénzhiány miatt azonban lassan haladtak a tesztek, végül 2009-ben kínai befektetők révén gyorsultak fel az új hidroplán fejlesztési munkálatai.

Dornier Seastar

A gép teljes egészében korrózióálló szánszálas teste a kanadai Diamond Aircraftnál épül, amibe a németek két megbízható Pratt & Whitney Canada PT6A turbópropelleres motort szerelnek öt pengés MT propellerekkel, melyek 207 mérföld/órás (332 km/h) maximális sebesség elérésére teszik alkalmassá a Seastart.

A gép kényelmes és tágas belsejében pedig a VIP konfigurációban hét hatalmas bőrülés kapott helyet. De a nagyméretű ablakok, a fa dekor elemek, az opcionális mosdó és a komoly csomagtér is kényelmesé és jól kihasználhatóvá teszi a gépet.

Dornier Seastar

Dornier Seastar

A pilótafülkét a legmodernebb Honeywell Primus Epic 2.0 avionikai műszerekkel szerelték fel, amely négy 10 colos LCD kijelzőt és egy 3D-s szintetikus kijelzőt is magában foglal.

Dornier Seastar

A 7 millió dollárba kerülő gépet pedig az első vásárlók 2018 végén vehetik majd birtokba.

 

Megosztás

Szóljon hozzá

FIGYELMEZTETÉS! Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek a kiskorúakra káros hatással lehetnek!
Kipróbáltuk a flotta autók emblematikus modelljét a Ford Mondeot. Nézd meg mit tud a megújult csapatjátékos!

» Megnézem «