s

Magyarország első bulvármentes online férfimagazinja

Bemutatták a harmadik generációs Bentley Continentalt

0

Külsőre kísértetiesen hasonlít a második generációshoz, de valójában ez egy harmadik generációs Bentley Continental GT. A tipikus Bentley fémlemez alatt egy újradolgozott W12-es motor található, amihez jön még az újrahúzott tech csomag és a lenyűgöző belső, ami mind az új kor üzletembereit, mind pedig a régiváságú arisztokratákat ámulatba fogja ejteni.

Bentley Continental GT

Az előző modellhez hasonlóan a legújabb Continentalt is egy twin-turbófeltöltésű W12 hajtja, ugyanakkor 626 lóerő teljesítményt és 900 Nm nyomatékot biztosít, és mindössze 3,7 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra. Ezeket a számokat látva a Continental GT Speed Black Edition már-már lassúnak és erőtlennek tűnik.

Bentley Continental GT
Ez a teljesítmény egy nyolcfokozatú automata sebességváltón keresztül jut az útra. A régi 60:40 hátsókerék-meghajtású összkerékhajtást egy intelligensebb rendszer váltotta fel, amely normál körülmények között alapértelmezetten hátsó meghajtásúvá válik, mielőtt az elülső tengelyre kerülne, ha a helyzet úgy kívánja. A rendszer a start-stop funkció és a hathengeres működés kombinációjának köszönhetően 12,2 l/100 km teljesítményt biztosít a kombinált ciklusban.

Bentley Continental GT
Az átdolgozott hajtáslánc mellett az autó egy teljesen új alvázat is kapott, amely a Volkswagen-csoportban felbukkanó 48 V-os tekercsszabályozó rendszer előnyeit élvezi. A rendszer az Audi SQ7-ben debütált, és azóta megjelent a Bentley Bentayga-ban is.

Bentley Continental GT

A vezetők képesek arra, hogy a műszerfalon lévő Driver Dynamics Control kapcsoló segítségével meghatározzák, mennyire legyen sportos a felfüggesztés, valamint a hajtáslánc és a kormányzás. Érdekes módon a 48-V támogatja a turbófeltöltőket, de a Bentley nem használta ki a megoldás előnyeit a Continental esetében.

Bentley Continental GT
Az intelligensebb görgők egy új, elektromotoros kormányzású rendszerrel működnek együtt változó arányban, amelynek célja az útfelületen lévő idegesítő tökéletlenségek kiküszöbölése anélkül, hogy a sofőr bizonytalannak érezné az autót vagy úgy tűnne, hogy elvesztette a felette a kontrollt.

Bentley Continental GT
Az új Continental lenyűgöző átalakításon esett át belül is, aminek legjelentősebb eleme a forgó kijelző. Első pillantásra azt lehetne hinni, hogy a 12,3 hüvelykes érintőképernyő fixen rögzítve van a műszerfalban, valójában azonban egy háromoldalas forgó panel része. A sofőr hangulattól függően választhat a képernyő, a fa furnér vagy az analóg műszerfal között.

Bentley Continental GT

Elegáns, és olyan, mintha a McLaren 720S kijelzőjének kifinomultabb verziója lenne, de rossz belegondolni, hogy milyen bonyolult lesz a szervizelése pár év múlva.

Bentley Continental GT
Ami az utastér többi részét illeti, egy lenyűgöző, bőrbélésű gubó az ultra-gazdagok számára, és az elképesztően sokféle színválaszték garantálja, hogy ne legyen két egyforma autó. Ezzel egyidejűleg az alapvető felépítés – emelkedő középkonzol, alacsony szellőzőnyílások, szélesvásznú kijelző és sík műszerfal – gyanúsan hasonlít az új Porsche Panamerára.

Bentley Continental GT

A Bentley tulajdonosok valószínűleg nem fogják észrevenni, de még mindig érdemes megjegyezni, hogy a Volkswagen-csoport autói közötti ártól függetlenül számos hasonlóság fedezhető fel.

Bentley Continental GT

Szerencsére a négyajtós Porsche és a kétajtós Bentley között kívülről nincs semmi hasonlóság. Az új Continetal orra a vastag rácsot szegélyező négy fényszóróval az elődjére hasonlít. Profilból hosszabbnak és alacsonyabbnak látszik, mint a régebbi verzió, és a féklámpák erősen az EXP 10 Speed 6 koncepciójára hajaznak. Mindenképpen jó hír az is, hogy 80 kilóval könnyebb, mint az előző W12 Continental.

Megosztás

Szóljon hozzá

FIGYELMEZTETÉS! Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek a kiskorúakra káros hatással lehetnek!
Kipróbáltuk a flotta autók emblematikus modelljét a Ford Mondeot. Nézd meg mit tud a megújult csapatjátékos!

» Megnézem «