s

Magyarország első bulvármentes online férfimagazinja

Érkezik a Yamaha háromkerekű dönthető motorja

0

A Yamaha hamarosan bemutatja a Niken névre keresztelt, nagy teljesítményű, sportos, 3 kerekű dönthető motorját, ami gyártásba is fog kerülni. Egyszerűen fantasztikus lesz ezt a motort vezetni, az elképesztő méretű markolattal és a stabilitással az elejében.

Yamaha Niken

A háromkerekű motorok nagy előnye, hogy a háromból kettő elől helyezkedik el, a stabilitás is kiemelkedő, és a vezetési élmény olyan, mint egy hagyományos motorkerékpárnál, amely könnyen ellensúlyoz – annyi kivétellel, hogy a pilóta többé-kevésbé nyugodtan úgy dőlhet, ahogy persze az útviszonyoktól függően.

Yamaha Niken
A Yamaha lassan egy évtizede kecsegteti a nagyközönséget a Tesseracttal és az OR2T-vel, amelyek bevezették a dupla hátsó kerék ötletét. Ezután jött az MWT-9 háromkerekű koncepciója 2015-ben, amely mostanra eljutott a termelési fázisba a 2018 Yamaha Niken formájában.

 

Kevés részlet áll egyelőre rendelkezésre, de a Niken egyelőre úgy néz ki, mint ami tökéletesen fog gurulni, nagy teljesítményű lesz, szuper nyomatékkal, amit az MT09 platform háromhengeres motorja egészít ki. A hossza 2,150 mm, a szélessége pedig 885 mm, amivel 7 centiméterrel szélesebb, mint a 815 mm-es MT09.

Yamaha Niken
Amiben a Vespa MP3 háromkerekűje úgy nézett ki és olyan érzést keltett, mint egy szerény, barátságos scooter, a Nikent az alapoktól úgy tervezték, hogy egy ijesztő vadállatra hasonlítson. Széles, lapos és dühös elülső panelek kicsit úgy fest, mintha összenyomták volna a Triumph 675 burkolatát, és a feltűnő kettős villa, melyek a 15-inch átmérőjű elülső kerekeket támogatják, abszolút őrültnek néznek ki.

 

Ha bármi rá tudná venni a tipikus, konzervatív motorost, hogy túltegye magát a háromkerekű stigmáján, akkor ez a fenevad lesz az. A tapasztalatok azt mutatják, hogy akárki, aki kilép a komfortzónájából és kipróbál egy ilyen járművet, megérti az egyedi előnyöket, amit ez a formátum kínál. A masszív kormánymarkolat az egyik ezek közül, de ezen felül keményebben és megbízhatóbban áll meg, mint bármely kétkerekű a piacon.

Yamaha Niken
Azok a kicsi kerekek fognak segíteni, hogy szuper gyorsan tudjon megfordulni a jármű, de nagyon érdekes lesz látni, hogy miként fogják a magasabb sebességet és a nagy dőlésszögeket kezelni.


Milyen messzire tud dőlni a Niken anélkül, hogy a külső kerék felemelkedne a talajról? Miért van ikervilla mindkét oldalon? Ki tudja, de a november 6-i EICMA-n megtudjuk a részleteket.

Megosztás

Szóljon hozzá

FIGYELMEZTETÉS! Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek a kiskorúakra káros hatással lehetnek!
Kipróbáltuk a flotta autók emblematikus modelljét a Ford Mondeot. Nézd meg mit tud a megújult csapatjátékos!

» Megnézem «