Magyarország első bulvármentes online férfimagazinja

A Hyundai aszfaltszaggatója

0

A Hyundai bemutatta legújabb aszfaltszaggató versenyautóját. A középmotoros nagyteljesítményű kupétanulmányt ‘RM15’ (Racing Midship 2015) névre keresztelték. A könnyű építésű, kétüléses koncepciót a 11. Szöuli Autószalonon leplezte le a gyártó.

A tanulmányautót a Hyundai Motor Theta 2,0 literes T-GDI motorja mozgatja. Az erőforrást keresztben építették be a kétüléses utastér és a hátsó tengely közé. Ez optimális tömegeloszlást és csekély tehetetlenséget eredményez, ami a kiváló, dinamikus vezethetőség és a fokozott tapadás záloga. A jármű oldalán, a hátsó kerékívek előtt kialakított új, függőleges légbevezető nyílások többlet hűtőlevegőt juttatnak a motortérbe, és ezzel javítják a hajtáslánc hatásfokát.

Hyundai RM15

A négyhengeres, turbófeltöltéses benzinmotor legnagyobb teljesítménye 300 LE 6000/perc fordulatszámon; az erőforrás hatfokozatú kézi sebességváltón keresztül hajtja a hátsó kerekeket. A motor tekintélyes forgatónyomatéka (383 Nm 2000/percnél) mindössze 4,7 másodpercre csökkenti a 0-100 km/órás sebességre való gyorsulás idejét.

Hyundai RM15

A vázszerkezetet integrált első és hátsó segédváz, valamint WRC ihletésű bukókeret merevíti, szilárd alapot biztosítva az alumínium szerkezetű kettős keresztlengőkaros felfüggesztésnek, amelyet így rendkívül precíz reakciók és kiszámítható vezethetőség jellemez.

Az RM15 divatos, 19 colos kovácsolt monoblock könnyűfém keréktárcsákon gördül; ezeken elöl 235/35 R19, hátul 265/35 R19 méretű abroncsok feszülnek.

Megosztás

Szóljon hozzá

FIGYELMEZTETÉS! Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek a kiskorúakra káros hatással lehetnek!
Kipróbáltuk a flotta autók emblematikus modelljét a Ford Mondeot. Nézd meg mit tud a megújult csapatjátékos!

» Megnézem «