Dwayne Johnson 1 millió dollárért népszerűsíti magát az interneten

0

A Universal stúdió egymillió dollárt fizet Dwayne Johnsonnak azért, hogy promotálja 2020-as Red Notice című filmjét a közösségi oldalakon.

Ez egyáltalán nem kidobodott pénz, a Sziklának is becézett egykori pankrátornak 105,6 millió követője van az Instagramon, 57,7 millió a Facebokon és 12,9 millió a Twitteren. Ez akkor is irdatlan tömeg, ha feltételezzük, hogy az igazi rajongók minden platformon feliratkoztak Johnsonra. Mindjárt érdemes is megtanulni, hogy a szóban forgó 1 milliót „közösségimédia-díjnak” hívják.

Red Notice
Az 1 millió már csak azért sem sok, mert beleszámít abban a 22 millióba, amit Johnson a filmért alapgázsiként kap, miközben részesedik majd a nyilván tetemes bevételből is. A Szikla egyébként ezzel a gázsival a második lett Daniel Craig mögött, aki 25 millió dollárt (+ apró) számlázhat a következő James Bond-filmért. Johnson tavaly a második volt Mark Wahlberg mögött a legjobban fizetett hollywoodi sztárok listáján. Aki arra tippel, hogy egy-két éven belül az első lehet, az valószínűleg nem téved nagyot.
A Sziklát hamarosan a Felhőkarcoló című akciófilmben láthatjuk, amelyben a világ legmagasabb épületének biztonsági főnökeként kisebb hadserenyi terroristával száll szembe, hogy megmentse családját.

Megosztás
FIGYELMEZTETÉS! Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek a kiskorúakra káros hatással lehetnek!
Kipróbáltuk a flotta autók emblematikus modelljét a Ford Mondeot. Nézd meg mit tud a megújult csapatjátékos!

» Megnézem «