fbpx
Magyarország első bulvármentes online férfimagazinja

A Toyota a világ legértékesebb autómárkája

0

Soha ennyi autómárka nem szerepelt még az Interbrand „Best Global Brands” listáján. Nem kevesebb mint tizenöt márka, köztük egy visszatérő került be a világ száz legértékesebb vállalkozását tömörítő felsorolásba. Az élükön pedig, mint 2004 óta minden egyes évben, idén is a Toyota áll.


Az Interbrand három tényező alapján határozza meg egy adott márka értékét: megvizsgálják a cég anyagi körülményeit, tevékenységének pénzben kifejezhető hasznát, magyarul profitját; elemzik a márka vásárlási döntéshozatalban betöltött szerepét; illetve a márka ügyfélhűség-kialakítási képességét, azaz a márka magához és másokhoz viszonyított erejét.

Best Global Brands 2017
Ezeket összesítve a japán nagyvállalat jelenlegi értéke 50,291 milliárd (körülbelül 13 500 milliárd forint) dollár. A Toyota ezzel olyan óriások mögött áll a világranglista hetedik helyén, mint az Apple, a Google, a Microsoft, a Coca-Cola, az Amazon és a Samsung. Értelemszerűen a Toyota a legértékesebb autógyártó, őt a Mercedes-Benz (összesített 10. hely), a BMW (13. hely) és a Honda (20. hely) követi.

Megosztás
FIGYELMEZTETÉS! Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek a kiskorúakra káros hatással lehetnek!
Kipróbáltuk a flotta autók emblematikus modelljét a Ford Mondeot. Nézd meg mit tud a megújult csapatjátékos!

» Megnézem «