Massimo Dutti: kiskereskedéstől a világhálózatig

0

A ma az Inditex csoporthoz tartozó Massimo Dutti igazi spanyol sikertörténet ahol az egyedül induló kiskereskedőtől világhálózatig fejlődött.

Massimo Dutti

A márka neve olaszosan hangzik, hiszen a divatban az olasz design és minőség mindig élenjáró volt, de a Massimo Dutti név az 1985-ben a Barcelona melletti Terrassa-ban létrejött cég alapító tulajdonosának ötletéből jött létre. Armando Lasauca azokban az években férfi ingek kereskedelmével foglalkozott, és gyermekkori becenevét alakította át olaszos márkanévvé.

Massimo Dutti

Az első Massimo Dutti üzlet is férfi ingek kereskedelmére jött létre Barcelonában, sikerét néhány eredeti ötlet alapozta meg. Az ingeket egységesen 3.300 pezetáért adták, bevezették a házhozszállítást, az kollekciót pedig vállfáról árulták, hogy a vásárlók gyorsabban próbálhassanak, és gyorsabban végezhessenek a vásárlással.

Massimo Dutti

A Massimo Dutti néhány év alatt a férfidivat élenjáró márkájává nőtte ki magát, így nem csoda, hogy a ’80-as évek végén olasz befektetők vásárolták meg részvényeinek kisebbségi pakettjét, 1991-ben pedig a Zara tulajdonos Inditex is részesedést szerzett benne.

Massimo Dutti

A márka szárnyalása a teljes Inditex tulajdoni rész megvásárlását követően, 1992-től indult el, és ma is egyet jelent a magas minőségű, elegáns és smart casual férfi divattal. Sikerét jelzi, hogy jelenleg 73 országban, köztük Magyarországon is, összesen 761 üzlete van, melyekben már női és ifjúsági ruházat valamint divatcikkek is elérhetők.

Megosztás

Szóljon hozzá

FIGYELMEZTETÉS! Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek a kiskorúakra káros hatással lehetnek!
Kipróbáltuk a flotta autók emblematikus modelljét a Ford Mondeot. Nézd meg mit tud a megújult csapatjátékos!

» Megnézem «