Önvezető elektromos terepes rönkszállító

0

Lehet, hogy nem ez volt a leggyorsabb jármű az eseményen, a svéd szállítási vállalat, az Einride mégis a Goodwood Festival of Speedet választotta, hogy bemutassa a T-log modellt, egy önvezető, elektromos rönkszállító teherautót.

T-Log

Néhány szokatlan, a niche rönkszállító piac számára beépített funkciótól eltekintve a járműt úgy tervezeték, hogy terepen is megállja a helyét, és az erdei utakon is tudjon közlekedni rakománnyal, és anélkül is.

T-Log

A T-log úgy lett tervezve, hogy a Society of Automotive Enigineers (SAE) meghatározása szerint 4-es szintű önvezető járműként működjön. A SAE 4-es szintű jármű önállóan, emberi beavatkozás nélkül képest előre meghatározott helyzetekben.

T-Log
Az Einride T-log esetében ezt az önvezető módot a Nvidia Drive technológiája biztosítja. A teherautóban nincs vezetőfülke a sofőr számára. Ehelyett a kézi vezérlés távirányítással történik bárhonnan, mindössze kapcsolódni kell a T-log rendszeréhez, amit a Phantom Auto tervezett, és 4G kapcsolaton keresztül működik, minimális késéssel.

T-Log

A vezetőfülke hiánya azt jelenti, hogy még több hely áll rendelkezésre a rakománynak, alacsonyabbak a gyártási, fenntartási és javítási költségek. A rendszerhez a Nvidia önvezető technológiájá társul kamerákkal, lézerradarral és 360 fokos radarral, ami a T-log környezetéről valós idejű képet mutat. A T-log egy 16 tonnás teherautó, amely 300 kW-os akkumulátorokkal teljes rakománnyal 193 kilométert tud megtenni töltésenként. Az Einride elmondása szerint számos nemzetközi vállalat jelezte igényét a T-log teherautók iránt.

Megosztás

Szóljon hozzá

FIGYELMEZTETÉS! Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek a kiskorúakra káros hatással lehetnek!
Kipróbáltuk a flotta autók emblematikus modelljét a Ford Mondeot. Nézd meg mit tud a megújult csapatjátékos!

» Megnézem «