Magyarország első bulvármentes online férfimagazinja

Spártai élvezet

0

Ha azok közé a sofőrök közé tartozol, akik hajlandóak áldozni a komfort oltárán a vezetési élmény fejében, akkor úgy tűnik, egyre inkább neked áll a világ. Követve az E10 és az E10 S hagyományát, az új Zenost is 2,3 literes turbómotorral szerelték fel: az E10 R-rel.

Az új E10R lényege a közepesen felszerelt turbó 2,3 literes EcoBoost motor, mely 261 kW-ra és 475 Nm-re képes. Ez bővel felülmúlja a 149 kW-os E10-est, és vetekszik a Ford Focus RS-sel, bár súlyra csak fele annyit nyom, hiszen a Zenos mindenestül csak 700 kiló.

Zenos E10-R

Ekkora erő, egy ilyen könnyű testben annyit jelent, hogy a Zenos iszonyatosan gyors: 3 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, a maximális sebessége 250 km/h.

Az autó különleges OZ RACING kerekeken ül, melyek AVON ZZS gumikba vannak csomagolva, amellett hogy jól néz ki, kb. 10 kilóval csökkentik a rugózatlan súlyt.

Zenos E10-R

És igen, ahogy arra számítani lehetett, ez a szuperkönnyű autó belülről elég spártai. A sofőr és a navigátor még kompozit 4 pontos biztonsági öv alatt ülnek, de amikor a felszereltségi lista harmadik vagy negyedik pontja a 12 voltos szivargyújtó, akkor ott azért sejteni lehet, hogy bizony nem egy Rolls-Royce-ba ülünk bele.

Zenos E10-R

Ez persze nem azt jelenti, hogy ne lehetne egy kicsit megfűszerezni a belsejét: a szénszálas ülések, a hatpontos verseny biztonsági övek, és a gyorszáras kormánykerék mind-mind elérhetőek.

A Zenos étoszának veleje mindig is az elérhető áru teljesítmény volt, így nem meglepő hogy teljesítmény-érték arányában ez az autó egyáltalán nincsen túlárazva, 44 ezer dollárba kerül. Persze nem olcsó, de mindenképpen ésszerű befektetésnek számít.

Megosztás

Szóljon hozzá

FIGYELMEZTETÉS! Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek a kiskorúakra káros hatással lehetnek!
Kipróbáltuk a flotta autók emblematikus modelljét a Ford Mondeot. Nézd meg mit tud a megújult csapatjátékos!

» Megnézem «