Szemfényvesztők

0

Tegnap éjjel London városában különleges rendezvényre került sor, középpontjában a Fiat 500X modellel, valamint Dynamóval, a világhírű bűvésszel és illuzionistával, aki a Fiat partnereként vett részt a márka új crossover modelljének piaci bevezetését megelőző marketing kampányban.

Az izgalmas programhoz különleges helyszínt választottak: a brit fővárostól keletre, a stratfordi Queen Elizabeth Olimpiai Parkban fekvő Copper Box Arena sportcsarnok adott otthont a rendezvénynek.

DynamoFiat 500X show

Ezzel az estével zárult az angol illuzionista és az új Fiat modell közötti együttműködés, amelynek első állomásaként virtuális környezetben hozták létre az első varázslatot. A „The Power of X” európai turné vendégei a Framestore által készített, kiváló minőségű videofelvételen keresztül, egy különleges VR szemüveg segítségével egyedülálló, interaktív utazáson vehettek részt Dynamo és az 500X társaságában. A londoni rendezvénnyel új korszak kezdődött az illuzionista életében, akinek „Varázslat a világ körül” (eredeti címe: „Magician Impossible”) című, sikeres televíziós programját 2011 és 2014 között 180 országban több mint 250 millióan tekintették meg.

DynamoFiat 500X show

Az európai „The Power of X” turné utolsó, londoni állomására a Copper Box Arena olyan, egyedi dekorációt kapott, amelyet a Fiat modell jellegzetességeit bemutató „X” koncepció ihletett, míg belül a varázslat és a technológia soha nem látott kombinációja elevenedik meg. Ahelyett, hogy különleges környezetet teremtettek volna az előadáshoz, a brit illuzionista egy üres színpadon adta elő produkcióját, amelyre három éve készül. Most eljött a nagy pillanat, és Dynamo az új 500X segítségével elkápráztatta az exkluzív rendezvény ezer meghívott vendégét. A közös pont pedig az „X”, ez az ősi, mágikus szimbólum, amely egységet teremt Dynamo művészete és az új Fiat crossover modell között.

DynamoFiat 500X show

Az „X” a változás és az átalakulás jelképe, ám ugyanakkor az egyensúlyé is, két ellentétes erő találkozásáé. Pontosan erről van szó az új Fiat crossover modell esetében is, ahol az X a számos autópiaci szegmens találkozásánál fekvő, ideális egyensúlyt kínáló típus sokoldalúságára utal. Ezekben a szegmensekben egyaránt megtalálhatók a fiatal és tapasztalat autóvezetők, a szépség szerelmesei és az egyéniséget keresők, és ami mindannyiukat összeköti, az az élvezetes vezetési élmény és a saját személyiségüket érvényre juttató, jellegzetes stílus iránti vágy.

Az izgalmas londoni eseményt exkluzív parti zárta, ahol fellépett a Gorgon City, azaz a két londoni zenei producer, Matt és Kye, akiket az európai klubélet leginkább meghatározó személyiségei között tartanak számon.

A londoni rendezvénnyel véget ér a „The Power of X” turné, amelynek keretében az új 500X 74 európai nagyváros főterén jelent meg, és a kontinens Fiat márkakereskedéseiben 602 exkluzív premieren vett részt. Ezen kezdeményezéseknek köszönhetően a nagyközönség már azelőtt megismerte az új modellt, hogy az bemutatkozna a márkakereskedésekben. Az olaszországi kereskedésekben a múlt hétvégén mutatokozott be az új modell, amely rendkívüli érdeklődésnek örvend – több mint 70 000 látogatóval és 12 900 tesztvezetéssel.

Megosztás

Szóljon hozzá

FIGYELMEZTETÉS! Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek a kiskorúakra káros hatással lehetnek!
Kipróbáltuk a flotta autók emblematikus modelljét a Ford Mondeot. Nézd meg mit tud a megújult csapatjátékos!

» Megnézem «