s

Magyarország első bulvármentes online férfimagazinja

A világ legdrágább gémkapcsa

0

Azt mondják a jó design láthatatlanná teszi magát a tárgyat. Abban a pillanatban, hogy egy jól csengő márkanév kerül rá, épp az ellenkezője történik: beszédtéma, egy kötelező darab lesz belőle, és ebben a konkrét esetben az egyetlen Prada termék, amit a vásárlók túlnyomó többsége megengedhet magának.

Prada gémkapocs

Megkockáztatjuk, ez az elvi háttere a Prada által nemrégiben piacra dobott, 185 amerikai dollárért vagy 145 angol fontért megvásárolható gémkapocs is. Természetesen nem egy egyszerű gémkapocsról, hanem egy logózott pénz clipről van szó, amiről köztudott, hogy főként tehetős emberek használják, akik nagy mennyiségű papírpénzt tartanak maguknál.

Prada gémkapocs
A Prada clipje nem az első, és valószínűleg nem is az utolsó a hétköznapi tárgyak túlárazott luxus változatainak sorában. A divat már egy ideje rátalált a szépségre, humorra és természetesen a profitra abban, ha megszokott tárgyakat szokatlan formában terveznek újra, és árulnak a saját logójukkal ellátva. 2012-ben mutatta be Jil Sander 185 fontot kóstáló „Vasari” táskáját, ami egy egyszerű barna papírzacskó volt, de Anya Hindmarch is 40 fontot kér egy általa tervezett bőrfelvarróért. A tavalyi év legáhítottabb terméke az a Supreme feliratos, vörös agyagból készült tégla volt, amit 30 dollárért bárki magáénak tudhatott.
Christopher Kane is kínált már megvételre 30 dollárét neon kábeleket lila, menta és kobalt színekben, amit aztán nyak-, illetve hajpántként viseltek a modellek a 2016-os tavaszi-nyári bemutató kifutóján. A kábelek természetesen hatalmas szenzációnak számítottak, az utolsó darabig elkeltek, ma pedig mémként élnek tovább az interneten.

Prada gémkapocs
Idén a legnagyobb felzúdulást a Demna Gvasalia kreatív igazgató által vezetett Balenciaga táskák keltették, ugyanis az 1600 fontos árcédulával ellátott darabok kísértetiesen emlékeztetnek az Ikea ikonikus kék Frakta szatyrára, mely összesen 90 centbe kerül. Gvasalia a Vetements márka alapítójaként hosszú lajstrommal rendelkezik a luxuscikkek piacának felforgatásában – tervezett már cipőt, aminek a sarka öngyújtó volt, de a DHL formaruhájának is elkészítette a high-fashion változatát –, rutinszerűen kérdőjelezi meg, hogy mitől lesz valami divatos. Minél extrémebb és különösebb holmiról van szó, annál valószínűbb, hogy elkapkodják.

Megosztás

Szóljon hozzá

FIGYELMEZTETÉS! Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek a kiskorúakra káros hatással lehetnek!
Kipróbáltuk a flotta autók emblematikus modelljét a Ford Mondeot. Nézd meg mit tud a megújult csapatjátékos!

» Megnézem «