Magyarország első bulvármentes online férfimagazinja

Világpremier: Alfa Romeo Stelvio

0

Az Alfa Romeo a Los Angeles-i Autószalonon tartotta legújabb, Quadrifoglio kivitelű modellje világpremierjét; a Stelvio néven színre lépő új modell a márka több mint egy évszázados történelmének az első SUV járműve.

Alfa Romeo Stelvio

Az Alfa Romeo Stelviot az olasz autógyártás szívében, a márka Modenában működő műszaki központjában fejlesztették. A Stelvio SUV, a hamisítatlan Alfa Romeo modellekre jellemző, sportos formatervet, élvonalbeli teljesítményt, valamint a prémium SUV szegmensben példa nélküli technológiai és műszaki megoldásokat és lenyűgöző vezetési élményt kínál.

Alfa Romeo Stelvio

Az új SUV formatervezése letisztult, feszes vonalvezetésben nyilvánul meg, amely Alfa Romeo márka történetében mindig meghatározó volt.

Alfa Romeo Stelvio

A Stelvio Quadrifoglio orrkialakítása erőt és határozottságot sugároz, köszönhetően az egyedi légbeömlő nyílásoknak, valamint a pajzsszerű hűtőrács körüli nyílásoknak, amelyekhez erőteljes felületkidolgozás társul.

Alfa Romeo Stelvio

A Stelvio hátsó része szintén magára vonja a tekintetet, köszönhetően a négy kipufogónak, valamin a „Kamm-forma” hátsó kialakításnak, amely egyedülálló, összetéveszthetetlen karakterrel ruházza fel az autót, miközben a márka történelme előtt is tiszteleg, hiszen ez a jellegzetes formai megoldás az Alfa Romeo legpatinásabb sport- és versenyautóin is megjelent.

Lenyűgöző teljesítményű, 510 lóerős 2.9 V6 BiTurbo benzinmotor

Alfa Romeo Stelvio

Az ultramodern, innovatív erőforrások is az Alfa Romeo elmaradhatatlan tulajdonságai közé tartoznak. Pontosan ezért kapott a Stelvio Quadrifoglio egy műszaki tartalmát és teljesítményét tekintve egyaránt egyedülálló hajtásláncot: 510 lóerős, 2,9 literes, V6 BiTurbo benzinmotort nyolcfokozatú automata sebességváltóval.

A Ferrari műszaki és technológiai szakértelme által megalkotott, hathengeres BiTurbo benzinmotor teljes egészében alumínium szerkezetű, amely a jármű tömegét alacsonyan tartja, különösen az első tengelyen.
A kizárólag a Stelvio Quadrifoglio kivitelhez a nyolcfokozatú automata váltóval szerelt 280 lóerős 2,0 literes turbómotorral is elérhető lesz az új modell. A teljesen alumínium szerkezetű, négyhengeres erőforrás legnagyobb teljesítménye 280 lóerő 5250/perc fordulatszámon, maximális forgatónyomatéka 400 Nm 2250/percnél.

Alfa Romeo Stelvio

A Stelvio Quadrifoglio innovatív összkerékhajtási rendszere a nyomatékmegosztást valós időben szabályozó Q4 technológiával készült. Normál körülmények között a Stelvio Quadrifoglio Q4 hátsókerék-hajtású autóként viselkedik, a hajtóerő 100 százaléka a hátsó tengelyre jut. Amint valamelyik kerék megközelíti tapadási határát, a rendszer a rendelkezésre álló hajtóerő akár 50 százalékát képes az első tengelyre átcsoportosítani egy erre szolgáló osztómű segítségével. A nyomaték villámgyors átcsoportosítása érdekében a rendszer engedélyezi a tengelyek közötti fordulatszám különbségét (max 2,5%), ami a tapadás és az ívmeneti iránytartás terén egyaránt kategóriaelső kezelhetőséget eredményez.

Megosztás

Szóljon hozzá

FIGYELMEZTETÉS! Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek a kiskorúakra káros hatással lehetnek!
Kipróbáltuk a flotta autók emblematikus modelljét a Ford Mondeot. Nézd meg mit tud a megújult csapatjátékos!

» Megnézem «