Kezdőlap Hírek Motorok Weisz Fanni lett az Lexus UX márkanagykövete

Weisz Fanni lett az Lexus UX márkanagykövete

1564
0

Az autógyártók és importőrök körében a márkanagyköveti státusz a virágkorát éli. Kevés olyan márka van ma idehaza, aki ne használná ki az ebben rejlő potenciált. Magam is sok ilyen beiktatásnak voltam részese, de a minap egy egész különleges élménynek lehettem részese Weisz Fanni Lexus UX nagyköveti „kinevezésekor”

Weisz Fanni márkanagykövet

Egy autómárka adott modelljéhez egy ismert személyiséget kapcsolni kvázi nagykövetként „kinevezni” manapság tuti recept a gyártók és importőrök kommunikációjában. Jól is van ez így, hiszen ez az üzenet irányított fémjelként jelenik meg az adott modell égisze felett. A megbízatás általában egy évre szól, és olyan embereket kérnek fel erre, akiknek személyisége, tevékenysége kimagasló. Ki nem mondva úgy is fogalmazhatnánk, hogy ez egyben – az érintett számára – elismerés is az autómárka részéről. Minden bizonnyal a felek közötti együttműködés egyfajta eufóriaként is aposztrofálható vice versa. Azonban igen ritka az az őszinte öröm, ami Weisz Fannin látszott a hivatalos átadási ceremónián. Mondhatni tapintható volt a boldogsága, ami egy pillanatig túlmutatott azon a racionális tényen, hogy ez valamilyen szinten mégis csak egy üzleti frigy meghatározott időre. Az ilyenkor szokásos kommentek jellemzően a kiaknázható lehetőségek ecsetelésében merülnek ki, és ez az alább olvasható hivatalos passzusban is jól tetten érhető majd. Ennek ellenére nagyon jó érzés volt megtapasztalni, ezt a néhány perces rendhagyó állapotot.

Weisz Fanni márkanagykövet
Az egyik legnépszerűbb hazai fotómodellnek számító Weisz Fannit szépségkirálynőként, esélyegyenlőségi aktivistaként, jótékonysági nagykövetként, majd az Ég, föld, férfi, nő című, Magyarország csodálatos tájait, hagyományait bemutató különleges útifilm sorozat műsorvezetőjeként zárta szívébe egy egész ország. A bájos közvetlenségéről, természetességéről ismert modell akkor is bizonyította a társadalmi felelősségvállalás iránti elkötelezettségét, amikor jogosítványa megszerzését követően nem sokkal egy környezetbarát öntöltő hibrid elektromos autóra, a trendi Toyota C-HR-re esett a választása.

Weisz Fanni márkanagykövet

„Az, hogy ennyien kedvelnek és követnek, amellett, hogy nagyon jó érzés, egyben felelősség, és lehetőség is az általam fontosnak tartott értékek közvetítésére, legyen szó az esélyegyenlőségről, vagy épp a környezettudatosságról. Nem volt tehát kérdés, hogy környezetbarát autót szeretnék majd jogosítványom megszerzése után.”– árulja el az Instagramon 180 ezer, a Facebookon 88 ezer követővel rendelkező Fanni.

Éppen ezért Fanni személye tökéletesen összhangban van a zöld autózás szinonimájának tekintett, mára Magyarországon gyakorlatilag 100%-ban hibrid autókat értékesítő Lexus által képviselt értékekkel, amely új sikervárományos modellje, az UX számára keresett márkanagykövetet.

Weisz Fanni márkanagykövet

„A világ legzöldebb prémium autógyártójából az elmúlt években környezettudatos életmód márkává váló, és névjegyét a dizájn, a művészet, a kultúra, a gasztronómia és a divat területén egyaránt letevő Lexus szellemisége egybecseng a Fanni által képviselt értékekkel. A merész formatervet a környezetbarát hibrid elektromos hajtással, az ötletgazdag technológiákkal és a kézműves Takumi kidolgozással ötvöző UX pedig üde színfolt lesz a prémium crossoverek piacán, amely véleményünk szerint tökéletesen passzol majd Fanni természetes bájához, kifinomultságához és eleganciájához.” – véli Kárpáti László, a Lexus magyarországi márkaigazgatója.

A világ legfejlettebb, negyedik generációs hibrid elektromos hajtásának köszönhetően a városi forgalomban akár 50-70%-ban tisztán elektromos üzemű, károsanyag-kibocsátás mentes közlekedést lehetővé tévő Lexus UX valóban igazi egyéniség, és az egyik legstílusosabb prémium crossover, amely már tanulmányautóként is hatalmas visszhangot keltett, nem véletlen hogy Fanni is nagyon örült a felkérésnek.

Weisz Fanni márkanagykövet

„Megtisztelő érzés, egyben nagyszerű visszaigazolás számomra, hogy a világ legkörnyezettudatosabb prémium autógyártójának rám esett a választása, én pedig a márkát jobban megismerve örömmel közvetítem az általa képviselt értékeket. A divat világában járatos modellként ugyanakkor nem tagadhatom, hogy a stílus is fontos számomra – éppen ezért amikor először megláttam a Lexus UX-et, tudtam, hogy ez szerelem lesz első látásra. Nagyon boldog vagyok, hogy ezentúl ez az autó lesz a társam a mindennapokban.” – fogalmaz Fanni láthatóan lelkesen.