A Land Rover Defender nagyon bírja a kemény terepet, de óhatatlanul felmerül az emberben a kérdés, hogy mi lenne akkor, ha még több hajtott kerék dolgozna az ikonikus terepjáró alatt. Nos Afzal Kahn nem csak eltöprengett ezen, hanem meg is csinálta a hatkerék meghajtású Land Rover Defendert.
A Flying Huntsman 6×6 névre hallgató jármű a Kahn Design munkáját dicséri, akik igazán mindent megtettek a dögös megjelenés érdekében. 400 milliméterrel meghosszabbították a motorháztetőt, a hátsó utastér pedig egy 800 milliméteres betoldást kapott, miközben 150 milliméterrel meg is szélesítették az amúgy sem igazán keskeny Defendert.
A Kahn Design által tervezett dupla hátsó tengelyre és természetesen az elsőkre is egyedi matt fekete felnik és megbízható terepgumik kerültek. A mérnökök azonban az autó mechanikáját sem hagyták érintetlenül, így nagy teherbírású futómű, továbbfejlesztett felfüggesztés és fékrendszer, új hajtásrendszer és zárható differenciálművek kerültek az autó alá annak érdekében, hogy a hat kerekes terepjáró ne csak egy városi vagány legyen.
Az autó mozgatásáról az eredeti 2.2-es dízelmotor helyet pedig a GM 6.2 literes 500 lóerős V8-as erőforrása gondoskodik, ami egy hatfokozatú automataváltón keresztül adja le az erejét, míg az égéstermékeket egy új rozsdamentes kipufogórendszeren keresztül eregeti a levegőbe.
A nyújtás és a teljesítménynövelés mellett a Kahn Design a Flying Huntsman 6×6 optikai megjelenésével is sokat foglalkozott, így az autó terjedelmesebb első lökhárítót és új hűtőmaszkot is kapott. Belül pedig sportülés, piros bőrkárpitozás és szőnyegek kényeztetik a pilótát és utasait, miközben az egyküllős kormánykerék az autó eredeti terepjárós szerepkörére hívja fel a 300 000 dollárba kerülő szörnyeteg gazdáját.