MiFérfiak.hu

Fordhotel

Ford lakóautó

A kanadai Leisure Travel Vans folyamatosan építi a tágas és hatékony Type C lakóautóit, elsőként összkerék meghajtással.

A 2020-as Ford Transit most AWD opciót kapott, a Leisure pedig előtérbe helyezi a otthonos hátsó társalgó elrendezést a Sprinter-alapú Unity-val szemben, tágas, rugalmas hálószobát kínálva az itt elhelyezett Murphy ággyal és L alakú kanapéval. A 2021-es Wonder Rear Lounge a legújabb vezetési technológiát és intelligens (mobil) otthoni szolgáltatásokat is tartalmazza.

A Leisure tavaly jelentette meg a Sprinter hátsó nappalis Unity lakó autót, amely azonnal elnyerte a közönség tetszését a nappali és alvó részek kombinálásával. A Ford Transit Wonder alaprajza még erre is rátett egy lapáttal az LTV hátsó nappalis lakó autójával, mely közel 13 ezer dollárral olcsóbb, mint a Unity.

Átalakításra került a nappali, a szekcionált kanapé oldala a sofőr felőli oldalra került, a padlótól a mennyezetig futó dupla ablak pedig az utas oldalra került. A lábtartók négyzet alakúak, a kanapé ülések közül pedig kettő a soundbarral ellátott TV felé.

Éjjel az 147 x 188 cm-es ágy lehajlik a hátsó falról, ahol a fedélzeten fekvő két utas alhata. A WC elülső falként is szolgál, így a néhány lépéssel távolabb eső konyhába történő kivétel kivételével a kempingezők napokig ellehetnek ebben a hátsó térben.

A kihajtható asztal használható akár a hátsó nappaliban vagy a lakóbusz első részében, ahol az oldalsó ülésekhez a sofőrülés elforgatható negyediknek. A konyhában egy második TV található a falon.

A konyha L alakú pultja mosogatót kapott az egyik, tűzhelyet a másik oldalon. A hosszú és keskeny, kihúzható kamra hatékony tárolóhelyet szolgál a száraz és dobozos ételeknek, az álló hűtő és fagyasztó pedig a romlandó ételek tárolására nyújt elegendő helyet.

A Transit lakóautó minden bizonnyal limitált keskeny vizes blokkot kap, viszont a Type C lakóautók extra helye lehetővé teszi, hogy egy két részből álló fürdőt is kialakítsanak. A sofőr oldali WC a konyha mögött kapta a WC-t és a mosdót, az utasoldalon pedig a zuhany kapott helyet.

A fedélzeti energiát a dual-AGM akkumulátor rendszerből és a 2000W-os tiszta szinuszos inverterből kapja. A 7”-es fedélzeti touchscreen és navigáció a világítást, a vízpumpa beállításait és a hőmérsékletet is szabályozza, valamint figyeli a kritikus rendszereket. A hozzá való applikációval pedig a tulajdonos a kabinból is szabályozhatja mindezt.

A 2020-as Transit frissített alvázának kiegészítője az összkerék-meghajtás. A Ford alvázat egy 310 lóerős, 3.5 literes ikerturbó EcoBoost V6-os motor és 10 sebességes automata váltó hajtja, amelyhez 8”-es touchscreen Sync 3 rendszer tartozik. A Wonder a szokásos vezetői asszisztenciával rendelkezik, mint a sávtartás, a frontális ütközés riasztás és az ütközés előtti automatikus vészfékezés.

A 754cm-es Wonder Rear Lounge már rendelésre elérhető, 130 ezer dolláros kezdő árral.

Exit mobile version