Ha a jövő autói tényleg mind elektromosak lesznek, akkor a belső égésű klasszikusok megmentésének már most neki kell kezdeni. A Lunaz Design egy start-up cég, akik az igazi klasszikusok restaurálása mellett azok öreg és elavult hajtásrendszerét nulla károsanyag-kibocsátású elektromosra cserélik.
Mindkét autónak egy-egy akkumulátort szereltek a motorháztetője és padlólemeze alá, a Jaguar egy 80 kWh-ás, míg a Rolls-Royce egy 120 kWh-ás egységet kapott.
A Jaguárban, a Lunaz által házon belül fejlesztett megoldás két olyan villamos motort hajt, amelyek egyenként 375 lóerőt képesek leadni. A Phantom műszaki adatai sajnos nem kerültek nyilvánosságra, de a nagyobb akkumulátorokból ítélve még nagyobb teljesítményre számíthatunk. Azonban könnyen lehet, hogy egy ilyenfajta átalakítás némi kockázattal is jár, mivel ezek a már koros járművek nem ekkora teljesítményre és sebességre lettek tervezve. Mindenesetre egy nagyon okos elgondolás, hogy ily módon őrizzük meg az autógyártás igazi klasszikusait. A Lunaz Design ez év novemberében fogja megnyitni az átalakítási foglalásokat.