Kezdőlap Hírek Gasztrokultúra Penészes burgert reklámoz a Burger King

Penészes burgert reklámoz a Burger King

1860
0
The Moldy Whopper

Nem találunk mesterséges tartósítószereket a Burger King ikonikus Whopper® szendvicsében, hogy erről a vásárlókat is meggyőzze a cég, time-lapse videót készített, amint a fényes és ínycsiklandozó burgert megeszi a penész. “Az igazi étel szépsége, hogy rondává válik” – mondja a Burger King, ahogy bemutatja a Whopper lassú halálát.

The Moldy WhopperA Burger King okos kampánya onnan ered, hogy a vásárlók egyre nagyobb igénnyel fordulnak a cégek felé, hogy azok az ételek minden összetevőjét feltüntessék. Az Ingo, David and Publicis által kreált kampány bemutatja, hogyan is néz ki egy Whopper 34 nappal a sütés után, és egy óda a Supersize Me című dokumentumfilmhez, mely először hívta fel a fogyasztók figyelmét arra, hogy a gyorsételek még 10 hét múlva is ugyanúgy néznek majd ki.

“A Burger Kingnél hisszük, hogy az igazi étel jobb ízű” – mondta Fernando Machado hivatalos sajtóközleményében. “Ezért dolgozunk keményen, hogy már ne használjunk fel tartósítószereket, színezékeket és ízesítő anyagokat, melyek mesterséges forrásból származnak az ételekhez, melyeket a világ minden táján felszolgálunk