Magyarország első bulvármentes online férfimagazinja

Repülőgép belső tervez a BMW

0

A taiwani légitársaság, az EVA Air feladta a leckét a BMW csoport Designwork részlegének, hogy egy új ülést tervezzenek a business osztályra, amely kiegészíti a légitársaság márkáját, miközben tovább erősíti a prémium, egyedi és globális pozíciójukat.

BMW designworks

A cél az volt, hogy eltávolodjanak a hagyományos ülés tervezés örökségétől, és egy egyedibb és érettebb dizájn felé mozdulnak el, merész és jól elkülöníthető élményt nyújtva az utasok számára.
A privát szféra, szolgáltatás, interakció, tároló felület és kényelem szempontjából térképezte fel a dizájn csapat a holisztikus utas élményt. Erősen befolyásolta az építészet és a bútortervezés a tompított, meleg színpalettát az ülés dizájn részeként használták, hogy kiegészítse az EVA szolgáltatások és kényelmi ajándékok színes részleteit. Gyapjú takaró, természetes bőr és gazdag textilek emelik az ülést valódi luxus termékké, amely ugyanakkor kényelmes és tartós.

BMW designworks
A designworks úgy közelítette meg ezt a kihívást, hogy a utas élményre fókuszált, beleértve az étkezési szolgáltatást és a felhasználóbarát technológiai kiegészítőket. Ez magában foglalja a raktározás racionalizálását, miközben maximalizálja a hatékonyság és szórakozás számára rendelkezésre álló teret. A zökkenőmentes tér létrehozásával tiszta és bőséges vízszintes munkafelületet áll rendelkezésre, hiszen a dizájn nyelvezet az üzleti utasokra fókuszál, akik hatékony, ugyanakkor megnyugtató környezetet keresnek. Az új ülés dizájnt a 787-9 Dreamlineren mutatták be.

BMW designworks
Egy olyan időben, amikor a fogyasztói elvárások egyre magasabbak, a közlekedési iparágaknak folyamatosan alkalmazkodniuk kell a gyorsan változó vásárlói igényekhez” – mondta Johannes Lampela a Designworks Los Angeles-i stúdiójának dizájn igazgatója.

BMW designworks

„Az aviatika számára ez azt jelenti, hogy a flexibilitást kell egy meghatározott környezettel egyensúlyba hozni, biztosítva a privát szférát elszigetelés nélkül, ugyanúgy mint a kapcsolódást a prémium és megnyugtató miliőben. Felismertük, hogy az EVA üzleti osztály élményénél arra kellett fókuszálni, hogy friss és emlékezetes interakciót hozzunk az utasoknak, úgy, hogy a szolgáltatás, dizájn és márka együttműködik.”

Megosztás

Szóljon hozzá

FIGYELMEZTETÉS! Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek a kiskorúakra káros hatással lehetnek!
Kipróbáltuk a flotta autók emblematikus modelljét a Ford Mondeot. Nézd meg mit tud a megújult csapatjátékos!

» Megnézem «