A Sedov motorok talán csak koncepcióként maradnak meg. Ez a modell sem arról árulkodik, hogy teljesen funkcionális lenne, ha az ember nagyobb távolságot akarna megtenni.
Azonban az biztos, hogy megakad rajta a tekintetünk. Sedov bátran használ egyenes vonalakat és geometriai formákat a modelleken, amelyek messze eltérnek az eddig ismert formatervektől.
Az eredmény mindig egy olyan motor, amely ugyan motornak néz ki, mégis teljesen más. Sedov ráadásul az abroncsoknak és felniknek is óriási vizuális jelentőséget ad, így gyakran a motor épp csak olyan magas, mint maguk a kerekek. A B3 klasszikus Sedov, le sem tagadhatná.
A B3, a B1 és B2 sorozat harmadik részeként követi elődjei sziluettjét. Azonban a kasztni kisebb, mint a B1 és B2 esetében, így a motor középső részén nincs kihasználatlan terület. A B3 tiszteleg Sedov háromszögek iránti rajongása előtt, még a levegő nélküli abroncsok is ezekből épülnek fel. A különböző méretű háromszögek egyébként még hasznosak is, hiszen jobban tűrik a bukkanókat.
A B3-ról is hiányzik a műszerfal, mint a B-sorozat többi tagjáról. A piros bőrülés igazi különlegességként jelenik meg rajta, amelyet egyszerű fogantyúk követnek.