Elektromos ratrak

0

Az első dízel-elektromos hibrid, 2012-ben bemutatott 600 E+ „Green Machine” hólapátoló gépének nagy sikere arra motiválta a PistonBully-t, hogy megalkossák az első, teljesen elektromos, zéró-kibocsátású járművüket.

PistonBully 100 E

Míg az első teljesen elektromos hójármű címe a monacói Venturi Automobiles-é, a PistonBully szerint a 100 E lesz az első elektromos megoldás a hó eltakarítással foglalkozó iparágnak.

PistonBully 100 E

A német PistonBully az elektromos mobilitásra specializálódott osztrák Mattro Production GmbH-val együtt fejlesztette a 100 E-t. A jármű, amely jelenleg teljesen egyedülálló, 126-kWh-os, 400-volt akkumulátora van, és nagyjából 5 óra alatt tölt 75 százalékosra, teljesesn pedig 6,5 óra alatt töltődik fel, amivel 2,5-3 órán át lehet használni.

A 100 E tankszerű, hójáró konfigurációban közlekedik két talpon – általában gumiból vagy fémből készülnek, az igényektől függően -, amiket keménygumi kerekek hajtanak. Elődje, a 600 E+ modellnek szintén van elektromos meghajtása, de egy dízel motort használ a generátorok működtetéséhez.

PistonBully 100 E

A PistenBully szerint, amely magát a legnagyobb hólapátoló gyártójának tartja a 22 ezer eladott géppel világszerte, a 100 E már bizonyított a szigorú, gyártás előtti terep teszteken, de meghallgatják a vásárlók visszajelzéseit is, mielőtt tovább fejlesztenék a gépet, és döntenének a sorozatgyártásról.

PistonBully 100 E

Megosztás

Szóljon hozzá

FIGYELMEZTETÉS! Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek a kiskorúakra káros hatással lehetnek!
Kipróbáltuk a flotta autók emblematikus modelljét a Ford Mondeot. Nézd meg mit tud a megújult csapatjátékos!

» Megnézem «