Kezdőlap Hírek Hajók Harmadik típusú dizájn

Harmadik típusú dizájn

1145
0

A Nerea Yacht NY24 modellje egy újfajta megközelítést – többek között az egyedülálló háromszintes, tat részt, amely teljes körű hozzáférést biztosít a víz és védelmet a hátsó résznek a háborgó tengeren – képvisel a motorcsónakok sűrű piacán.

Nerea Yacht NY24

A motorcsónakok általában két kategóriába sorolhatók: vagy központi konzoljuk van hatalmas külső motorral, nagy pilótafülkével és apró kabinnal, vagy inkább letisztult cirkálók, amelyeknek gyakran hatalmas hátsó résszel lefelé a víz felé. Nerea Yacht, egy új olasz építő most egy harmadik, új típusú dizájnt mutatott be, amely január végén a Düsseldorf boat show-n debütál.

Nerea Yacht NY24
A NY24 az ígéretek szerint az első okosan tervezett jármű lesz, amely ügyesen egyensúlyoz a sikkes, modern és hagyományos között. A 24 láb hosszú hajót egyetlen 300 lóerős Volvo Penta Duoprop, amely jó tapadást biztosít a vízen, amikor a hajó eléri a 32 csomós csúcssebességét. A sterndrive azt is lehetővé teszi, hogy a tervezők egy egyedülálló, háromszintes tat területet hozzanak létre, amely teljes körű hozzáférést biztosít a víz és védelmet a hátsó résznek a háborgó tengeren. A NY24 pilótafülkéje védett, amikor arra van szükség, de a sötét, stílusos szélvédő elég alacsony, hogy napos időben minden elemet érezzenek a hajóban tartózkodók. A tulajdonosok hűtőszekrénnyel, tűzhellyel és mosdóval, valamint egy nagy napozóággyá átalakító étkezőasztallal is felszerelhetik a pilótafülkét.

Nerea Yacht NY24
Az Ideae ITALIA tervezői, Alessio Battistini és Davide Bernardini emellett a kormányterületet előre helyezték, hogy maximalizálják a pilótafülke méretét, de elég tér marad hátul egy tisztességes méretű kabinnak, ahol délután le lehet dőlni, vagy alkalmanként akár éjszakára is. A belső falak mentén kialakított kanapék dupla ággyá alakíthatók.

Nerea Yacht NY24
Az építők az Oltremareria nevű anyagot használták a hajó külsejéhez. Ez egy vízalapú, környezetbarát anyag, amely teljesen újrahasznosítható, mégis ugyanolyan kemény, mint más poliészter vagy epoxy külső felszín, a környezeti terhelés nélkül. Az új dizájn jó alternatíva az olyan gyártók luxus motorcsónakjaival szemben, mint a Riva, Chris-Craft, Princess vagy olyan kisebb olasz márkák, mint az Evo.