A Hyundai Motor Company egy digitális világpremier során hivatalosan is bemutatta az új STARIA többcélú jármű (MPV) modellcsaládot, ezzel megteremtve a márka jövőbeli célirányosan fejlesztett típusainak üzleti modelljét.
A STARIA bemutatkozása tovább erősíti a Hyundai Motor intelligens mobilitási szolgáltatóvá való átlényegülését, egyben megtestesíti a vállalat ‘belülről kifelé’ haladó tervezési módszertanát, amely a tágas helykínálatra és a jó kihasználhatóságra helyezi a hangsúlyt. A STARIA a Hyundai válasza a változó ügyféligényekre: célirányos, innovatív szolgáltatásokat és funkciókat kínál felhasználóinak, és újraalkotja az utazás élményét, összhangban a vállalat ’emberiséget szolgáló fejlődés’ célkitűzésével.
A STARIA kettő-tizenegy üléses kivitelben, valamint kétféle modellváltozatban – STARIA és STARIA Premium – lesz elérhető; az utóbb kibővített szolgáltatási csomaggal és exkluzív kivitelezéssel teremt fényűzőbb hangulatot és megjelenést, új szintre emelve a mobilitás élményét.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy bemutathatjuk a STARIA-t, amely azon törekvésünket támogatja, hogy a Hyundai a mobilitás evolúciójának az élén állva alkalmazkodjon az új életviteli formákhoz, és megoldást kínáljon az ezekhez kapcsolódó, frissen kialakuló szükségletekre.” – mondta Thomas Schemera, a Hyundai alelnöke és globális marketing vezérigazgatója. „A STARIA révén még szorosabban kapcsolódhatunk környezetünkhöz, lehetővé téve, hogy még tartalmasabban élhessük mindennapjainkat, és még értékesebben tölthessük azt az időt, amíg közlekedünk.”
A STARIA 2021 második felétől kapható egyes piacokon. A modell elérhetősége kapcsán egyeztessen a helyi hivatalos importőr munkatársaival.