Az egyik legjobb egyedi Harley-gyártó Németországban, Martin Becker, az MB Cycles-tól, kiadta a motorkerékpártervezés remek példáját – a „Bonneville GS” nevű modellt.
Az erőt egy hatalmas 113ci S&S Evo típusú motor adja, amely egy Szuper E karburátor párosul, és körülbelül 100 lovat pumpál ki. Az S&S szállította a légtisztítót, a tekercseket és a gyújtást is, de a hajtáslánc az Ultimától származik – hatfokozatú váltóval és 2 hüvelykes szíjhajtással.
A hátsó felfüggesztés egy állítható magasságú légrendszer a Legend cégtől, a kerekek pedig a kaliforniai DNS-től származnak. Elől 21 inches, hátul pedig 18 inches felnikkel rendelkezik.
Martin maga készítette el a tökéletesen integrált szólóülést, de “ellopta” az 1960-as évekből származó, 125 köbcentis német moped üzemanyagtartályát – amelyet most erősen átalakítottak, és tetején egy felbukkanó gázkupakkal láttak el. A motor hasán elhelyezkedő bug spoiler a Cult-Werk cégtől származik.
A Chiko’s Pinstriping kezelte a matt festéket, amely ellentétben áll a fényes fekete polírral, amelyet a Reichelsheimi Metal Skin Works szinte minden más részén felvitt.
A pilótafülke területe felső polcrészekkel van tele, ABM rögzítőkkel, az MB saját markolataival, Beringer kezelőszerveivel és egy Motogadget Motoscope Pro speedóval.
A motorindító gomb és a kipufogó hangerő gombjai szépen be vannak építve: nincs hagyományos gyújtás, mert a kerékpárt Motogadget érintésmentes digitális gyújtászár vezérli.
Az üzletben eltöltött hat hónap után Guido Softail-je készen áll a hosszú utakra és a gumiégetésre.