Kezdőlap Magazin A Bulgari visszahozza a Gerald Gentát a reflektorfénybe

A Bulgari visszahozza a Gerald Gentát a reflektorfénybe

963
0
Gerald Genta 50.

Amikor a Bulgari 2000-ben megvásárolta Gerald Gentát, az ötlet az volt, hogy az elismert órakészítő márka majd hitelességet kölcsönöz a cégnek a luxus órák egyedi világában.

Az elkövetkezendő évtizedekben a névadó Genta márkanév, amelyet még 1969-ben alapított az a legendás tervező Philippe Nautilus, aki az 1972-es Audemars Piguet Royal Oak-ot és az 1976-os Patek-et is jegyezte, többször reflektorfénybe került, de ez az állapota sohasem volt tartós. A cég sikerét nem sikerült állandósítani.
Gerald Genta 50. A tavalyi évben, egy nyugalmi időszakot követően a Bulgari bemutatta a Gerald Genta 50. évfordulójának jubileumi modelljét, egy úgynevezett bi-retrográd órát. Visszautalva a Genta eredeti Arena órájára, amelynek védjegye egy olyan vaskos kialakítású tok volt, amelyet az ókori Róma nagy arénái ihlették, a kiemelkedően magasszínvonalú, elismert óragyártási hagyományokhoz hűen a 2019-es modell platina keretet és tokot, valamint kék számlapot és kék hevedert kapott –ugyanakkor mintegy 61 000 dollárért, azaz csaknem 18 millió forintért került kiskereskedelmi forgalomba.

Gerald Genta 50. Genfi Watch Days-en a Bulgari bemutatta a folytatódó Gerald Genta saga következő fejezetét, az Arena Bi-Retro Sportot egy 43 mm-es csiszolt titán tokban, amelynek jellegzetes széles, ívelt kerete van.
Az órák múlását egy 12 óránál található ablakon keresztül követhetjük nyomon, míg a perceket a fekete antracit tárcsa felső felét övező íven jelenítik meg. 60 percenként pedig a percmutató nullára áll vissza. Ugyanez a történet zajlik le a dátummal is, amelyet kisebb ívben jelenítenek meg 6 óránál. A modell BVL 300 kaliberének kétirányú öntekercselő mozgása van 42 óra teljesítménytartalékkal. A titán ardillon csattal felszerelt, matt fekete aligátorszíjjal körbeölelt darab 14 800 dollárért, azaz csupán alig több mint 4 millió forintért kerül kiskereskedelmi forgalomba.

Gerald Genta 50. A tavalyi limitált kiadás célja elsősorban az volt, hogy eljutassa az üznetet „ a Genta szerelmeseinek, arról, hogy visszatértünk” – mondta Jean-Christophe Babin, a Bulgari vezérigazgatója a előadása során. “Most már az újrakezdés fásiának második lépésénél járunk, amikor megnyitjuk az ajtót az újonnan érkezők és a fiatalabb generációk előtt, hiszen a megjelenésünk egyre inkább kortárs és modern a csiszolt titánnal és sárga mutatóval.”
Babin elmondása szerint az új Arena modellt „tulajdonképpen e-kereskedelem útján, kerül értékesítésre”.
“Lényegében azt szeretnénk elérni, hogy a Gerald Genta teljesen független legyen a Bulgaritól és legyen saját hálózata” – tette hozzá.