2020. márciusától a BMW márka, illetve a BMW i és a BMW M divíziók új stílusú logóval és dizájnelemekkel jelennek meg a digitális térben, valamint a nyomtatott felületeken.
A BMW márkakommunikációs arculata több mint két évtized után ismét megújul: a BMW márka, illetve a BMW i és a BMW M divíziók kommunikációs tartalmait idén márciustól teljes mértékben újratervezett logó díszíti, merőben új dizájnelemek és kommunikációs irányelvek mentén.
A bajor prémiumgyártó márkakommunikációs arculata a technológiai innovációkkal párhuzamosan fejlődik, az új megjelenés így napjaink vizuális stílusát erősíti, a digitális korhoz leginkább illeszkedő formában.
Az új márkakommunikációs stílus a megújult arculat főbb elemeit állítja előtérbe, a bajor prémiumgyártó ügyfeleit helyezve a tartalmak középpontjába. A kétdimenziós, letisztult arculat nyitottságot és átláthatóságot sugall, a márkalogó további transzparens jellege pedig minden eddiginél jobban invitálja a BMW világába a márka iránt érdeklődőket. Eme jelentős változtatással a BMW ugyanakkor a technológia és a kapcsolatok fontosságát is hirdeti.
A BMW legújabb márkalogója még jobban alkalmazkodik a digitalizáció adta kihívásokhoz és lehetőségekhez. Az újratervezett embléma nyitottságot és erős karaktert sugall, amely mind a digitális térben, mind a nyomtatott felületeken egyszerre kortárs, jövőbiztos jelenlétet garantál.
A BMW új márkakommunikációs arculata 2020. március 3-án indult útjára online és off-line felületeken egyaránt, 2020. május 31-re pedig mindenhol az új embléma veszi át elődje helyét – a digitális térben, a nyomtatot felületeken, a nemzetközi kiállításokon és az eseményeken is.
Az új logó egyfajta média branding, a meglévő logó mellett alkalmazza a vállalat. A bajor prémiumgyártó sorozatgyártásban kínált autóit és márkakereskedések külső-belső identifikációs elemeit ettől függetlenül továbbra is a meglévő BMW logó díszíti majd a jövőben.