Az ARES olasz gépjárműgyártó nekilátott, hogy elkészítse az első Barchettáját, az S1 projekt spyderét. Csupán 24 darabra korlátozva, az autó az S1 projekt sportautójából eredeztethető, azzal a különbséggel, hogy ebben a modellben a tetőt és a szélvédőt is eltávolították.
Dany Bahar, az ARES társalapítója így nyilatkozott a projektről: „Olyan modellt kívántunk létrehozni, amely igazi, méltó tisztelgés a sportos vezetés örömei előtt. Ez az új Barchetta extra sármmal fűszerezi az S1 projektet, mivel további inspirációt merít a motorsportnak és a múlt versenyautóinak inspiráló világából. „.
Az kanyargósan formába öntött külsővel megáldott ARES S1 Projekt Spyder legnagyobb védjegye a szélvédő és a tető hiánya. A két szélterelőt zökkenőmentesen tervezték és illesztették bele az elegáns, áramvonalas szénszálas karosszériába. Ennek következtében ez átirányítja a légáramlatokat az utasok felett, méghozzá egyenesen a fejtámla mögötti légelnyelő nyílásokba, tulajdonképpen egy virtuális vászontetőt létrehozva.
Az autó egyedi kézműves belső teret kínál a sebesség és a minőség szerelmeseinek. Napa bőr és Alcantara belső kiegészítők díszítik a kabin elegáns vonalvezetéssel kivitelezett részeit. Ahhoz, hogy a benne rejlő technikai potenciált is felfedjük, meg kell említenünk, hogy egy HMI kezelőfelület is helyet kapott a központi konzol és a műszerfal között.
Ezüstösen csillogó karosszériája alatt egy „atmoszférikus szívású” V8-as motort szunnyad, amely a 8 sebességes kettős kuplungos sebességváltóval együtt 715 LE-s (522 kW-os) maximális teljesítményt képes, amely 2,7 másodperc alatt gyorsítja fel a vasat 100 km/h-s sebességre.