Kezdőlap Hírek Autók „One-Shot”: három időtlen remekmű születésének története

„One-Shot”: három időtlen remekmű születésének története

797
0
Új FIAT 500

„Soha nem kapsz második esélyt arra, hogy jó első benyomást kelts” – ezekkel a szavakkal indítja az Új 500 bemutatását Olivier François. A Fiat márka elnöke, egyúttal az FCA marketing igazgatója kijelöli a modell helyét az autóipar színes palettáján, és bemutatja, hogyan vált az Új 500 megszületése az iparág történetének mérföldkövévé.


Szavai visszaköszönnek a „One-Shot”, a Fiat első dokumentumfilmjének felvételein. A hat hónapot felölelő lélegzetelállító utazás résztvevői, a torinói Fiat Style Centerben bemutatkozó közreműködők, partnerek segítségével megismerkedhetnek az Új 500 három különleges változatának fejlesztésével, és eljuthatnak márciusi milánói debütálásukig.

Új FIAT 500A „One-Shot” pergő kockáit nézve bepillanthatunk a Fiat projektjének alapjául szolgáló stratégiába, amelynek megvalósításához három, valóban ikonikus olasz márka, az Armani, a Bvlgari és a Kartell csatlakozott.

Új FIAT 500A rövidfilm a találkozók és folyamatok egymást követő állomásainak sorozatát mutatja be. Középpontba helyezi a csapatmunkát, fellebbenti a fátylat a rendkívüli projekt különféle területein dolgozó tervezők együttműködéséről, érzelmeiről. Keretet ad az egyedi Új 500 létrehozásának, a legjobb olasz termék születésének.

Új FIAT 500A Fiat és partnerei munkájának eredményén valóban büszkén tüntetjük fel: „Made in Italy”. Az Új 500 egyszerre testesíti meg a projektben résztvevők Föld jövőjét szolgáló szemléletét, stílusát, elképzeléseik megvalósításának háromféle, mégis egyedi módját. A fenntarthatóságot garantáló know-how-t a kreativitással kombináló kiváló innovációt.

Új FIAT 500A „One-Shot” nézőit Olivier François végigkalauzolja az Új 500 történetén. A projekt „rendezője és kormányosa” feltárja mindazt az igyekezetet, lelkesedést, valamint kreativitást, amely az új modell három egyedi darabját formálta.

Új FIAT 500Az utazás Torinóból, a Fiat márka bölcsőjéből indul. Az utazók Rómán és a világszerte ismert Bvlgarit szimbolizáló naplementéin, színes forgatagán keresztül érkeznek meg a divat fővárosába, az új 500 bemutatkozásához hátteret nyújtó Milánóba. A divat és a dizájn nemzetközi fővárosába, ahol az Armani, illetve a Kartell egyaránt óriási szerephez jut.


A „One-Shot” a Fiat közösségi média csatornáin, a YouTube-on, a Facebookon és az Instagramon tekinthető meg. A negyedórás bemutatkozót a VICE Italy készítette a Rockets Film vezetésével. Az alkotók a dokumentumfilmek nyelvén szólnak a közönséghez, hogy hatékonyan feltárhassák a nyilvánosság előtt máskor rejtve maradó kulisszatitkokat.